Editors Picks

Monday 9 May 2016

Tulisan jiwa

Hai adik kakak abang2 yang di rahmati sekalian...terima kasih kerana sudi jenguk blog saya ni,,,,(eh macam la blog kau ade orang lawat..perasan je lebih)walaupun blog saya tak ada pengunjung saya tetap akan menulis untuk blog saya...erm saya nak taip apa la kat sini eh...sekarang ni dah masuk minggu ke tiga rasanya bumi Serambi Mekkah ni tidak menerima rahmat Allah (hujan)maybe  ada juga hujan tetapi amat sedikit di sesetengah tempat..saya ada dengar orang2 tua cakap kalau dah Allah bagi kemarau kat satu2 tempat tu,..mungkin tempat tu banyak maksiat..ada lagi yang kata terdapat sumbang mahram kawasan tu..entah la...Wallah hu a'llam...tapi kalau nak kira bab maksiat  kat negeri lain contohnya Selangor ...saya agak lebih banyak maksiat di sana berbanding dengan negeri Kelantan...Saya pohon Maaf dan ampun  la kepada anak2 dan warga negeri Selangor kerana petik nama negeri tanah tumpah darah anda..saya cuma buat contoh je..jangan marah ye abang2 kakak yang budiman..Ok kat Selangor terima taburan hujan yang banyak tu pun saya cuma dengar dari group whassap dan saudara mara saya yang menetap kat sana..apa2 pun Alhamdulillah tiada nikmat Allah yang dapat kita dustakan walaupun Allah tak turunkan hujan di negeri Serambi Mekkah ini..masih banyak rahmat dan nikmat Allah yang patut kita mensyukurinya.ok la stakat ni la dulu coretan saya semoga abda semua di murahkan rezeki dan di beri kesihatan yang baik dari Allah

No comments:

Post a Comment